.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالیت 98 درصد شرکتهای دولتی در پنج استان

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: 98 درصد شرکتهای دولتی در پنج استان کشور فعال هستند.

به گزارش شمال نیوز ، غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفتگو با مهر ، اظهار داشت: بر این اساس 90 درصد مالیات مشاغل از 16 شهر کشور گرفته می شود.

وی این مسئله را نشان دهنده عدم توازن در توسعه کشور دانست و افزود: هم اکنون دولت شرکتهای دولتی را در همین جا می فروشد و پول آن را در قالب طرحهای عمرانی، کمکهای تامین اجتماعی، هدفمندی یارانه ها و قالبهای دیگر به مناطق محروم می دهد.

کرد زنگنه با بیان اینکه خصوصی سازی راه بی بازگشتی است، تصریح کرد: باید فضا را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده کرد زیرا با بودجه دولتی مشکلات حل نمی شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی همچنین در خصوص ورود ایران به سازمان تجارت جهانی نیز گفت: برای ورود به سازمان تجارت جهانی باید ابزار آن را داشته باشیم.

کرد زنگنه افزود: باید ابتدا اقتصاد کشور را توانمند کنیم زیرا اگر با این شرایط عضو سازمان تجارت جهانی شویم، با توجه به اینکه بخش خصوصی توانمندی نداریم به نتیجه نمی رسیم.

وی همچنین بیان داشت: منتقدان سازمان خصوصی سازی در حالی به فروش شرکتهای دولتی انتقاد می کنند که از ترازنامه این شرکتها خبر ندارند.

کرد زنگنه با بیان اینکه شرکتی داریم که قیمتش 32 میلیارد تومان است اما دو برابر این مبلغ زیان انباشته و بدهی دارد، گفت: حاضریم شرکتهای ماشین سازی تبریز، نساجی مازندران، قند دزفول و چند شرکت دیگر را به قیمت یک ریال بفروشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 بهمن 1387
بنام خدا- بنده خودم تبريزي هستم هم قبل ازانقلاب وهم بعدازانقلاب ازكارخانه ماشين سازي تبريز بازديد داشته ام اين كارخانه عظيم بلطف مديران بي تجربه وغير متخصص به نابودي سوق داده شده است ومسلمابااين زيان انباشته كسي ياراي خريد آنرا نخواهد داشت كارخانه پمپ وتوربين تبريز دركنار ماشين سازي هم بهمان بلا گرفتار وبحراني شده است شايسته سالاري كه اساس مديريت اسلامي است به هيچ انگاشته ميشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.